Tänjtänjtänj

Hejjåhååå :)
Vanlig skoldag idag, förutom att vi såg på film på tyska, biologi (usch) och engelska, hah :) Sen fick vi åxå ut religionsproven, fick 47/56p, fick inget vitsord än. Jaa, så hade vi hälsoförhör som gick åt rööven. Och imorgon är det finskaprov, och tydligen nån jävla ekonomimässa var jag ska va me, men jag vet int ett piss om något :o dessutom ska jag till sportsclub så mässan får ta sej, hah :) På onsdag är det då sista skoldagen för denna vecka, skönt! Men har int en jävla aning om vad ja ska göra på påsklovet. Eller nån dag ska vi väl å åk slalom till sotkanrinteet och på måndag ska vi till Bergö, men det var bara två dagar ju :s
SEN, ha jag bestämt mej att till sommarlovet ska jag va vig som fan, ska se om den lovningen håller denna gång, haha :D


jättevig *not*


hårbollin <3
simone
2010-03-29 @ 18:51:02
URL: http://sssimones.blogg.se/

jag har bytt blogg, jag länkar dig på den nya (:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0