Nora <3 Kimmen 1år & 7mån

Mors lilla Olle i skogen gick,

rosor på kind och solsken i blick.

Läpparna små utav bär äro blå.

- Bara jag slapp att så ensam här gå.

Brummelibrum, vem lufsar där?

Buskarna knaka', en hund visst det är.

Lurvig är pälsen, men Olle blir glad.

- Å, en kamrat, det var bra, se god dag!

Klappar så björnen med händer små,

räcker fram korgen, - Se där, smaka på!

Nalle han slukar mest allt vad där är.

- Hör du, jag tror att du tycker om bär.

Mor fick nu se dem, gav till ett skri.

Björnen sprang bort, nu är leken förbi.

- Å, varför skrämde du undan min vän?

Mor lilla, be honom komma igen.

Bra låt som snurrar i huvu mitt, va?!
Kom just hem från Kimmens med en sjuk fot, haha. Mycket annat särskilt har inte hänt där. Jo, Kimmens kusiner sovde över vid Kimmen från Tisdag till Onsdag så lite barnvakt fick man också vara :) Men allt annat kan ni nästan gissa er fram till, tex att vi har ätit vid Compassen två dagar i rad.

Jo! Så beställde jag hem några klädesplag från Nelly.com häromdagen.


52,90 REA pris 13,90

 


26,90 REA pris 9,90

 

29,00e (inte på rea)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0