I'm the game

Rubriken kmr från då Jesper å pappa bråkar, ropar massor me saker ti varandra :o :D

Men, ursäkta att jag inte har uppdaterat på hela veckoslutet, har varit vi Kimmen och nästan helatiden ute, förutom på fredag, då var vi bara en sväng till Kompassen om jag minns rätt?
På lördagen va vi å körd lite skoter, och så hämtade vi mat från kompassen, namm! :D

Idag har vi varit heladagen utåpå, först var bara jag och kimmen ut och körde en sväng, sedan kom några andra med. Då vi stod i stilla på isen en stund och talade, så började de låta konstit, och int förstod jag var det var, förän alla fick bråttom bort från stället :D (måst erkänn att ja trod att de va nån skoter som fick nå fel XD) , jaa de va ju isen som sprack lite. Senare på kvällen körde vi ut till nå andra guys, och jag tänkt dö då jag satt på skotern, hade så jävla sjukt i ryggen, och så ännu till det så va de ju jätte slätt å fint ut i skogen :) *hostnot*

Fölåt att int ni fattar nå av va ja skrev, ja e så jävla trött och borta nu!!
:o

Emil visade världens hemskaste låt, fyfan!



usch!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0