NYÅR!

Ojdå, ursäkta för att jag inte har bloggat på väldigt länge, heh.. Men på tisdag morgon kom Kimmen till oss och vi for direkt iväg till Tropiclandia, gissa varför? Jo för att vi hade varit tillsammans i 2 år!
På onsdag färgade vi Kimmens hår mörkare, sen gjorde vi inte mycket annat, eller jo, vi var till gudfar och hjälpte till med något med hans motorcykel.
Igår var vi bara till stan, jag sökte slalomskidor, hittade tvåpar och idag ska jag hämta det etta paret, wihoo! :) Sen hade jag presentkort till Jim&Jill så jag köpte två tröjjor därifrån också.
Och idag är det NYÅRSAFTON!!! Nu ska vi först till stan och hämta mina skidor, sen ska vi köpa raketer och där 3-4 tiden ska vi fara iväg till Björköby med Kimmen & Mikaela. Vi får se vart vi hamnar där :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0