Juni

- 1.6 började onödiga skoldagarna, vi spelade spel, var på datorerna, var till lekparker och spelade brännboll i skolan

- 3.6 var jag och hämtade ut min nya telefon



- 4.6 var alla nior på en avslutningsmiddag på strampen




- 5.6 var det skolavslutning vid botniahallen



- På kvällen for alla till hoviska



- Jobbade också i Juni och var ganska mycket hos Kimmen åxå

- Var också ganska mycket på gym

- 17.6 fick jag veta att jag hade sluppit in till Hästskötare :)

- 18.6 var det firmafest vid Kalajanne

- 19.6 Körde jag till Kimmen i ösregnet, tänker aldrig göra om det! :D

- En del shopping blev det också



- 25.6, sommarens absoluta höjdpunkt, MIDSOMMAREN!








- 28.6 RIP Jhonny Prinkkilä

- 30.6 färgade jag håret med citymarket hårfärg, där tog Juni slut!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0