Invalid

Hej!
Usch vilken dag i skolan.. HATAR tisdagar.. 1½h engelska 1½h modde å 2½h matte, dog typ fem gånger. hah. På matten fick ja nå krampfel i bysten å magan, aj helvete ja trodd ja sko tupp av men ja klarade mej!

Tror jag glömde att berätta någonting om villa avslutningen, men så mycket kan jag säga att vi spelade Ölspelet och klädpoker. Vissa sköt också raketer och jävlit kul hade vi! :D Enda tills jag blev tvingad hem, då blev jag lessen. Men då vi kom till Kimmens villa så var det kålsvart och marken är ojämn när man ska gå från stranden till villan, så jag steg i ett hål, stukade foten, föll med rumpan på en sten och slog ryggen i en annan sten, så nu har jag ett stort blåmärke på rumpan och vristen i paket och uppsvullen, härligt! Ryggen mår heller inge bra. Men man får nästan skylla sig själv. Men jag har klarat av att leva vardagslivet ändå, hah. Om nån minut ska jag dra iväg till jobbet och efter jobbet ska jag en sväng och hälsa på Kimppa till internate :)


Kimmen tyckte att dom smakade olika "men he e däför fö heje e dry men int heje!" Egentligen var andra äppel och andra päroncider -.-


Mycket på G, Mikaela från Lappfjärd var med till Björkö, ojoj. Men hon verkade ha rikti kul! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0